best

det spelar ingen roll vad vi gör - jag har roligaste med mina bästa <3

imorgon är det midsommar och.. jag har ingen aning om vad jag ska göra men men, det lär jag ju märka. eller?!
i VÄRSTA (tydligen) fall så ska vi vara här och då kan jag lova att jag INTE kommer stå för underhållningen för jag är INTE på humör för det, jag tänker sura som en jävla barnunge. Nu vill jag väldigt gärna att denhär helgen ska passera snabbt och smidigt så att det blir måndag så att jag kan ha min körlektion och att Elin kan komma hit. Jag tror att det är det som behövs just nu. Och att mamma & pappa kommer hem snart. Det börjar bli ganska ensamt hemma, för dom som FAKTISKT lovade att jag inte skulle behöva vara ensam är dom som knappt verkat bry sig. Men men, vad ska man göra?

imorgon.. ja imorgon tar jag dagen som den kommer. Först ska jag handla med Moa, leka lite vuxen och sen blir det att vänta in tiden. Vänta på svar. Agh, är det inte måndag snart? Jag vill ha en vecka av dans, film och knyta starka vänskapsband.

nu sover jag. bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0