impulstripp

idag drog jag iväg med tjejerna till Linköping för en förnstershoppingsdag meeeeeeeeeen, det slutade inte så.
shoppade loss på bh, trosor, mascara, hoodtröja, t-shirt + överaskning till älskling som äntligen kommer till mig idag :) Lunchade på Chili och jag tröck i mig en bakad potatis med kyckling och curry. Nu inväntar jag bara att tjejerna och totte ska komma hit, tror det blir en till filmkväll men det gör inte mig nått alls. Jag uppskattar sådant. Ikväll kommer även hunden och det kommer bli jättejättejätte-mysigt :D Nu ska jag äta nått litet, kanske glass?

och här var det kärlek vid första ögonkastet.



mia, du är den knasigaste vän jag har! Och jag älskar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0