jävla onsdag

trodde billektionen började 13.25 men nog fan skulle den börja 11.45, suck.
älskling var snäll och kom och möte mig med hunden när jag var klar och nu har han åkt hem så jag är ensam med nero, ser på Moulin Rouge och äter glass med massa lakrisströssel och chokladsås. Henka kommer och hämtar honom sen och så ska jag försöka sova en stund innan brudsen kommer hit och ser på matchen. Sverige-Ryssland. Tror regnet faller utanför fönstret men jag har ingen somhelst lust att gå efter och kolla. Ska nog ta på mig mysiskläder och stretcha järnet så jag kan göra allt som jag vill kunna göra i höst. 

21 juni - 2 år med älskling.
23 juni - körlektion, Elin invaderar mitt hem :)
25 juni - Anna's 19årsdag och vi drar till Kolmårdens Djurpark.
26 juni - mamma & pappa kommer hem igen.
28 juni - Marica & Jakob gifter sig.
2 juli -  dansa i västervik
7 juli - börja jobba.
8-10 augusti - dansskolans dansläger.

nu somnar jag. PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0