söndag

idag är det söndag, nattis födelsedag. Har gjort min egna lilla present till henne, mycket roligare och jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle ha köpt till henne. jaja, dethär blir asbra :) Just nu är jag vakt till storebrors monster till hund. Dock borde jag städa med tanke på att imorgon har jag körlektion klockan 11.oo och sen ska jag möta Elin på stationen 12.30. Man vill ju inte att det ska se ut som Jag-vet-inte-vad när man får fint besök :D

igår var världens bästa kväll :)
älskling kom, lagade mat och myste när vi såg på "Liar Liar"
fick fin present och han fick sin. Det var ju ingen vanlig dag :)
Nu har vi varit tillsammans i 2 år och en dag. Puss på oss.

nu är det smink-och-städnings-time. Haré bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0