surt.

jag är jävligt sur och det kommer jag fortsätta vara ett bra tag fram över för nu är jag trött på dethär.
Jag vet att du inte menar nånting illa, det bara är såhär. Så JAG ger upp ett tag. Det är inte alls kul.

nog fan skulle sverige låta ryss-jävlarna peta in 2-0, moget. Jävligt moget.
vi åkte ur gruppspelen, det är ju för fan pinsamt. PINSAMT SÄGER JAG! Ja, nu var det bara finalen kvar för mig att se.

idag ska jag nog bara sova, fortfarande sjuk. Och midsommar tänker jag inte ens lägga någon ork på att försöka fixa.
Ska nog försöka få tag i någon som vill följa med mig på stan, måste köpa present till älskling för på lördag firar vi 2 år :)
det firas med middag hemma hos mig och bara allmänt mysigt. Tiden har gått fort.
Ikväll blire vinkväll och skitsnack hemma hos Moa med tjejerna. Snacka om att njuta till max. NI är det bästa jag har <3

nu ska jag äta frukost. PUSS PUSS!

elin, 4 dagar kvar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0