en ovanlig torsdag

det är inte varje torsdag man bara har halv dag, det är inte varje torsdag man åker till danmark för att tävla hela påskhelgen. Resfeber och har inte packat ett dugg, knappt tänkt ut vad jag ens ska ha med mig. Så just nu sitter jag bara i skolan och väntar på att tiden ska gå. Och med tanke på att vårat internet hemma är helt knas så får man ta chansen när datasalen väl är bokad till vårann klass och jag måste ju få erkänna; jag skriver hellre blogg på lektionstid än att leta efter jävla tråkig info om Mekka, nej tack. För övrigt har veckan varit ganska lugn men händelserik. Suttit relativt mycket på körskolan, färgat håret och klassen har äntligen fått komma igång med musikaldanserna, sådär 3 veckor innan premiär. Känns skiiit-bra =/

dansen. Söndagen slutade med att jag, nattis och söderlund fick tillbringa nästan 2 timmar på tågstationen då vi missade 16-tåget och istället fick ta 18-tåget hem. Då är man lite lätt kinkig när man kommer hem. Och igår, då vi egentligen skulle ha tränat dans så blev lektionen iställd, (tack gode gud innan voi kom iväg) och nattis, jag & sandra åkte och tränade, bubbla och basta på badet. Blev inte ens sur när lektionen blev inställd då det faktiskt var en bra anledning till varför. Somnade waaaaaay-tidigt , redan INNAN topmodel var slut så låg jag och sov gott. Inte ens att pappa satt i rummet brevid och spela in tävlingsfilmer på högsta volym störde mig. Jag slocknade på en gång.

nae nog dags nu att börja plugga innan mina kamrater tycker att jag gör absolut ingenting.
hämta brors linser, vakta hunden, packa, äta och sen bär det av. En hel helg med dans. Yeah babay, that's me!
thank you and fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0