11 oktober

Jag tror nästan det är olagligt att sova så bra som jag gjorde inatt. Inte kallt och sängen kändes perfekt. Trots min lilla panikattack igår så kunde jag alltså sova riktigt gott och jag blev inte ens sur när mamma väckte mig när hon åkte till jobbet. Fantastiskt! Dethär måste vara början på en bra dag :) jag är tillochmed pepp på att fortsätta plugga körkortsteori så det ska jag göra nu med en gång innan jag hinner ångra mig. Iallafall medans filmen från fjällen buffrar på Anna's blogg. mitt internet är äckel-segt så det kommer ta sin lilla tid, suck. Nae, nu för flyttar jag mig från soffan till golvet. Stretch? Yes, it is!

hela världen läser Robin Söderlund's blogg. Tack vare mig ;D mohaha!
pojken är grym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0