15 november

Discotävling Arboga.

Godmorgon! Nu har jag snoozat i över en timme men jag är fortfarande sjukt trött. Tyvärr så måste jag ändå gå upp när jag är klar med detta inläg, något jag inte ser fram emot för det ebtyder att jag måste upp ur sängen och bort från värmen från täcket. Och jag som låg så bra här. Men men, Elin har varit vaken sen o4.oo så jag tänker inte klaga. Jag tänker dra på mig eskilstunadressen och min mysiga nya halsduk och äta nått litet till frukost nu, vänta in Söderlund och sen drar vi iväg. Hade tänkt ta med mig datorn men det är ingen idé, kommer varken ha ork, tid eller lust till att använda den ändå. Eftersom jag inte tävlar förren tidigast (!) 17.15 så kommer jag tillbringa dagen åt att göra mig iordning, äta MASSA mat, stretcha, träna och heja på mina lagkamrater. Precis så som det ska vara på en tävling :D

nej, nu måste jag kolla så jag har allt. Håll alla tummar ni har så hör jag av mig! :D

Pepp Malin, Pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0