19 november

Jag är sanslös. Efter att tjejerna hade gått hem igårkväll så satte jag mig som vanligt vid datorn och MSN för att fördriva tiden tills jag blev trött. Konversationerna blev mer och mer intressanta för varje minut som gick och helt plötsligt hörde jag pappas tunga fotsteg på övervåningen. Kollade hastigt på klockan och ojdå.. 0710!!! Jag satt alltså uppe klippt hel natten utan att tänka på hur mycket klockan var. Jag skyller allt på Robin, han satt och skrev på sin 101-onödiga-saker-att-veta-om-mig-lista och jag fick samma utmaning så där satt vi och diskuterade deverse punkter på våra listor samt de sidospår som listorna fick oss till. Han blev klar med sin lista och den ligger publicerad på hans blogg (robinsoderlund.se) men ni får vänta ett tag till på min. Jag fick nämligen idétorka och är inte klar än på långa vägar men det kommer, det kommer. Jaha, hur länge blir man vaken inatt då?

hursomhelst, la ifrån mig datorn runt 07.30 för att få iallafal ett par timmars sömn med tanke på att det kanske är smart att vara pigg på körlektionen OCH säsongens sista discoträning ikväll. Vaknade för en halvtimme sen när mamma ringde och då var det bara att kliva upp, det känns verkligen att jag vände på dygnet inatt.

Tror tyvärr inte fortsättningen på listan kommer förrns inatt eftersom nu har jag snart körlektion och kväll är det säsongens sista discoträning så kvällen tillbringas i Eskilstuna. Listan publiceras därför inatt när jag kommit hem. Vänta tålmodigt, mina vänner! ;D Nu, frukost. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0