22 november

Goddag gott folk!
igår var en mycket, mycket bra dag. Övningskörde vart jag än skulle. Te.x när vi hämtade Anna och Stina på stationen och vi åkte till citygross för att handla fryst pizza. "vad är en perrong?"  & "vi har en köpcentrum i Flen, det heter Violen. Det finns en sång om den, vi sjöng den för skolan en gång" HAHA :D hem, äta och fixa och trixa innan vi satte oss i bilen igen för att ta oss till Smedby. Gick skitbra men Stina var lite nervös när jag skulle baka ut bilen åt Pappa, haha :D Inte världens röj-förfest men vi fick oss ett antal skratt och det var ju det vi ville. Sparng som idioter till bussen och när vi åkt runt hela smedby kommer sara på att hon glömt ID-kortet. Det var bara att gå hem igen en aning skitoroliga att vi inte skulle hinna vara inne till stan till 00.00. Men värdens absolut bästa Moa kom som ett skott med bilen och stjusade oss. Tack babe! (PUSS!) "tack moa, vi känner inte dig moa, men du är verkligen bäst moa. Hejdå moa, tack igen, moa!" Ja Anna, jag tror hon vet vad hon heter :P Sen var det röj, som inlägget nedanför beskriver så bra.

idag vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen. Har för mig att det är nån slags förfest i Saras lägenhet och sen utgång tvivlar dock på att följa med ut men jag vill ju träffa min mysis som ska ut ikväll, hon har ju ännu en gång äntligen tagit sitt förnuft till fånga och kommit hem till Norpan för några dagar. MÅSTE TRÄFFA! Innan dess blir jag nog bara sittande här hemma, kunde följt med mamma och pappa till linköping men jag orkar inte. Övnngskör när dom kommer hem istället. Nu ska jag sova en timme till tror jag.

och ni som, förmodligen, fortfarande ligger och sover i smedby; RING MIG!

puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Moa

Kan ju bara meddela att när du får körkort så kommer jag att ringa varje fredagsnatt och kräva skjuts hem... och en och annan lördag...

2008-11-23 @ 15:06:21
URL: http://moarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0