26 november

tänker börja med att säga förlåt till alla som jag somnade ifrån vid MSN inatt men sängen var alldels för skön för att jag skulle kunna hålla mig vaken. Såg nu imorse allt ni hade skrivit och hoppas att ingen blev sur för att jag inte svarade men jag var ju som sagt inte vid medvetande. Förlåt igen :)

vaknade av mig själv halv åtta, låg kvar i sängen tills klockan ringde 08.15 då jag drog på mig första bästa mjukisdress för att ta bilen bort mot Moa där hon väntade i snön. Jag passade på att få ut gårdagens frustrationen medans vi satte fart mot stan, inget skitsnacka utan jag behövde bara ut lite saker jag har samlat på mig. Åkte direkt hem till min Ben & Jerry's glass som blev över sen igår. Efter en natt i kylen hade den blivit sådär iskall som glass ska vara, asgott! Nu är jag iallafall hemma och gäspar utan stopp. Funderar starkt på att dra igång en film som man kan slappa till såhär under för och eftermiddagen. Hoppas på att Sara hör av sig inom kort och säger att hon kan och vill ses efter skolan för annars kommer denhär dagen bli extremt tråkig. Hursomhelst, det återstår att se.

vad händer mer i veckan? handla födelsedagspresent till far, inflyttningspresent till Sara. foto till körkortet (?) , IKEA med sara & moa, se sara's show i skolan, utgång med stina & söderlund och fira far med släkt och vänner. Mer än så kan jag inte komma på. Jo en sak till som mitt lilla "gäng" borde hålla ögon och öron öppna efter, lill-julen blir hemma hos Moa i år, 100-150 kr ska läggas på 3 paket med temat genomskinnligt. Mer info om när kommer inom kort. Peppad :D


nu, film. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0