28 november

Godmorgon! Jag har jättebråttom, om 45 minuter ska jag vara hos Sara och jag har knappt börjat göra mi iordning men ändå tänkte jag ta mig tid att berätta vad som sker idag. För er som undrar..

jag börjar dagen med att följa med sara och moa till Linköping för lite julklappsshopping och deras plock till ina respektive lägenheter. Skönt att göra nånting annat än att bara sitta hemma hela dagen. Kommer hem igen runt 15.oo  och då är det bara att sätta igång med att göra mig iordning, klockan 18.3o börjar kvällens dansförställning på Hörsalen. Hoppas att Sara känner sig tillräckligt frisk för att stå på scen idag. Krya på dig gumman <3 Sen ringer jag Söderlund och tar mig till dom för en nykter förfest och utgång. Stina kommer tillbaks idag :D

nej, nu blev det as-bråttom. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0