3 november

såhär tidigt har jag inte varit vaken sen jag slutade på mamma's jobb i somras. Eller jo men då har man iallfall vaknat av sig själv och inte av det förbannade mobilalarmet. Så, hur ska det gå att köra nu? Jag kan knappt hålla ögonen öppna och är faktisk lite nervös eftersom det fryser till rejält på vägarna om nätterna nu. Men men, det är bara att ta det lugnt. Att köra som jag gör när jag kör med Pappa. Hade planerat att sitta kvar på körskolan och plugga ett par timmar men jag åker hem och sover ett par timmar till och käkar frukost och åker tillbaka några timmar innan jag ska på arbetsintervju på MAX. Ja, det låter bra. Frukost - Sova - Plugga - Intervju.

kan inte idag gå fort?

vi hörs snart igen. / M,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0