7 november

inatt var det kallare än någonsin, jag frös så jag skaka trots att jag hade ett täcke, två filtar och ett överkast. Där låg jag  och frös tills det att tröttheten tog över. Typiskt nog så var det självklart lika kallt när jag vakna så jag kröp ihop mig under täcke och bara mös ett tag. Jag måst erkänna att det ibland är ganska skönt att ha sängen för sig själv. Hursomhelst så har jag nu flytta mig från sängen i mitt rum till soffan i gillestugan och här sitter jag med en filt, ett överdrivet fjantigt avsnitt av Xena - krigarprinsessan och min skål med rabarberyoghurt & russin.

jag väntar med att planera min dag innan jag fått tag på Viktoria, som med största sannolikhet fortfarande sover. Oh, jag vill också kunna sova länge på morgonen. Men jag får snällt vänta tills hon vaknar. RING MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0