8 november

godmorgon, eller godnatt?
hade trevligt igår på palace med tjejerna. Eller ja, för 120 spänn inträde så fick vi helt enkelt se till att ha kul. Vi lyckades ganska bra. Men man ser verkligen saker ur andra perspektiv när man går ut nykter. Ångrar som fan att den söta killen och jag inte fick någon vidare kontakt trots att man märkte att båda ville. Jaja, sånt som händer. Man kanske ses igen? Tror ni på öde? ;D

måste erkänna att 4 timmars sömn är ingenting att rekommendera. Somnade direkt när jag kom hem och gick upp 4 timmar senare. Nej, jag mår inge bra. Snart ska mamma och jag börja dra oss mot hennes jobb för det är därifrån bussen till Stockholm går. Shopping klockan 10. Föreställning klockan 15. hemma igen runt 19-20. Och då är det partaj hos Mia.

nu måste jag åka. Ha en bra dag! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag vet nån som kommer sova gott på söndag natt/morgon :D

2008-11-08 @ 08:42:02
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0