bajs

snacka om att trampa på självförtroendet. Jag hoppas allt går som jag vill för jag orkar snart inte längre.
följa skyltar, blinka tidigare, inte låta grupptrycket styra och inte påverkas av den som sitter brevid. Lättare sagt än gjort.

måste nog börja göra mig iordning nu för snart måste jag tillbaka till guckin' hagatrafikskola och plugga teoribajsen. Åker direkt därifrån till MAX och hoppas innerligt på att intervjun går bra. Sen ska jag sova klippt hela dagen, bara ligga i soffan och göra det jag känner för. Att stretcha skiten ur mina ben är ett bra sätt att ta ut den ilska jag känner just nu. Oh, ingen bra dag idag. Kan det inte vara 25 november och allt i mitt liv är precis som jag vill? 

funderar starkt på att ta mamma's erbjudande om att bo i storebrors lägenhet hela december. Bara för att.




Kommentarer
Postat av: Banana

Ja, bo i hans lägenhet :D Jag bor med dig :D

2008-11-03 @ 19:52:36
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0