Kvinnans guide till att förstå sin man.

det mann säger
- det mannen egentligen menar

Jag är hunrig
- Jag är hunrig

Jag är sömnig
- Jag är sömnig

Jag är trött
- Jag är trött

Jag måste pinka
- Ur vägen!

Jag måste lägga en kabel
- Ur vägen, och håll dig ur vägen tills dimman lättare

Kan jag slå dig en signal nån gång?
- Jag skulle vilja älska med dig, så fort som möjligt

Vill du gå på bio?
- Jag skulle vilja älska med dig, så fort som möjligt

Får jag bjuda dig på middag?
- Jag skulle vilja älska med dig, så fort som möjligt

Kan jag ta din kappa?
- Jag skulle vilja älska med dig, så fort som möjligt

Låt mig öppna dörren
- Jag skulle vilja älska med dig, så fort som möjligt

Får jag lov?
- Jag skulle vilja älska med dig, så fort som möjligt

Snygg klänning
- Jag gillar din urringning

Du verkar lite spänd, låt mig ge dig lite massage
- Jag vill ha sex

Vad är det för fel?
- Jag förstår inte varför du blåser upp den här affären till så enorma proportioner.

Vad är det för fel?
- Vad är det för självförvållat trauma du går igenom nu då?

Vad är det för fel nu då?
- Jag antar att sex inte kommer på frågan..

Jag har tråkigt
- Vill du älska?

Jag älskar dig.
- Nu har vi sex!

Jag älskar dig också.
- ok, nu är det sagt.. bäst för dig att vi har sex nu.

Godmorgon
- det där var härligt sex, jag vill ha mer!

Vi ses senare!
- det där var härligt sex, jag vill ha mer!

Ja, jag tycker om hur dom klippte håret på dig.
- Jag tyckte bättre om det förut

Ja, jag tycker om hur dom klippte håret på dig.
- 800 spänn och det ser inte mer annorlunda ut än förra gången!

Ja, jag tycker om hur dom klippte håret på dig.
- har du klippt dig?

Vill du gifta dig med mig?
- jag vill göra det svårare för dig att ha sex med andra killar

Vill du gifta dig med mig?
- Jag kan lika mgärna dra nytta av att ha sex lite oftare.



vad han egentligen menar, under shoppingen:

Ja, den fin är fin
- varför frågar du mig när du ändå inte lyssnar på vad jag tycker?

Ja, den passar jättebra på dig.
- Ta vilken jäkla klänning somhelst så vi kan åka hem.

Jag tycker bättre om den andra.
- Ta vilken jäkla klänning som helst så vi kan åka hem

Aahvisst
- Ta vilken jäkla klänning som helst. Bara jag får åka hem!

Jag tror inte dendär blusen och dendär klänningen passar ihop
- Jag är homosexuell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0