man ska aldrig säga aldrig

I helgen skrattade jag åt en vän när han berättade att han skulle byta däck på massa bilar. Jag berättade då att min pappa jobbar som lastbilmekaniker vilket betyder att jag aldrig själv kommer behöva byta däck på min bil. Tji fick jag. Idag fick jag följa med Pappa till verkstaden och sätta dit vinterdäcken på passaten eftersom stackarn har lyckats göra illa ryggen. Så jag fick göra allt från att hissa upp bilen, skruva bort bultarna med nån maskin som pappa letade fram, tvätta av de däck som togs bort och köra fram och tillbaka bilen från olika ställen (HELT SJÄLV) . Passade även på att övningsköra vart vi än skulle så jag fick övning och pappa fick vila. Kvällens middag blev Leons. Norrköpings godast potatismos, jepp!

nu ska jag sova, som alla andra. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0