nobody gets me like you

Hejsan Svejsan!
nu är jag hemma igen efter flera timmars shopping i både linköping och norrköping. Sara sprang fram och tillbaka på IKEA medans moa och jag gick i det tempo som passade oss. Fick en sån längtan efter egen lägenhet när jag såg Sara köpa dom sista sakerna som skulle in i hennes lilla lya. När vi väl vara klara och satte fart tillbaka hem till stan så slocknade jag på en gång i baksätet medans dom två med mest vuxenpoäng av alla pratade nya jobb. Jag tog över bilkörandet när vi kom hem till Moa och jag måste erkänna; jag har aldrig känt mig så tuff som jag gjorde när jag körde CRV:n. Stor som fan, döskön att köra och behövde inte växla. Skumt till en början men man lär sig fort. Innan jag dör så SKA jag äga en Honda CRV. That's it! En snabb sväng upp till lägenheten inna shopping fortsatte på stan här hemma. Sara's inflyttningspresent, mamma's julklapp och pappa's födelsedagspresent.

hursomhelst, ska nu leta efter något att ha på mig ikväll för direkt efter dansföreställningen så stjusar mamma&pappa ut mig till Smedby där Sara & Stina väntar. Sen är det party party som gäller hela natten lång på otten. Att det är lönehelg och att alla otten-fribiljetter är slut överallt på stan MÅSTE vara ett gott tecken. Pepp är vad jag är. tack Gode Gud för otten-SMS för annars hade vi varit tvungna att betala 80 spänn inträde. Nu blir det bara 20 spänn garderob som går åt. Dricker gör vi innan, tjohej! nej, nu ska jag säga hej till mamma. Hejdå till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0