stretch baby.

jag glömde ju berätta om min träningsvärk. Jag har ont överallt och hade det inte varit för Daniel hade jag inte kunnat gå idag, för medans jag stretchade spliten så stretchade han ut min rygg och pga har jag inte så ont i ryggen idag som jag brukar ha efter onsdagarna. Dock sprutade tårarna åt alla håll men det var det värt, nödvändigt.

spagaten och spliten var glada överaskningar.
Höger spagat gick klockrent. Helt nere, rak rygg, armar upp OCH luta bak.
Vänster spagat är som den är men jag kämpar på.
Spliten är på gång, inte alls långt kvar och snart sitter jag där.
Tillochmed snurr och direkt ner i split funkade igår. TJOHEJ!

idag och föralltid fortsätter strechingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0