Tacka vet jag singellivet

Såhär är det! Jag är helt enkelt så singel man kan bli. Och det gör mig ingenting.

när mitt senaste förhållande tog slut så var jag helt enkelt inte kär längre, en känsla som legat och gömt sig någonstans kom fram i samma ögonblick han sa att han inte heller var kär. Vi skildes som vänner och jag mådde riktigt bra redan tre dagar senare. Nu är historien en helt annan och jag tänker inte lägga någon större energi på varken det eller honom.

det är nu jag gör sånt som jag vill göra, men vem jag än vill göra det med och det är precis vad jag har gjort dom senaste 3 månaderna. Jag har inte gjort nånting som jag ångrar (och jag har faktiskt hunnit med en hel del på dessa 3 månader) dock saker som jag borde ha dålig samvete för men nae, jag tänker inte bry mig. Inte just nu iallafall..

så, vill jag ha ett förhållande?
såklart jag vill, men det får snällt vänta.
jag triv sjukt bra som singel.
men kanske dyker det upp någon som får mig på andra tankar?
det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0