typiskt..

nu är jag här, sitter på dansskolan i sällskap av Stina, Ingela, Daniel och Lisa :)

jag tar dom dåliga nyheterna på en gång. Det blir ingen privatlektion, Maria ligger hemma i feber och det betyder att jag la ut 124 kronor i onödan på tågbiljetten. Det gör mig ingenting att vara här i flera timmar innan den riktiga träningen drar igång men dom där pengarna som jag faktiskt kunde lagt på annat svider lite om jag ska vara helt ärlig. Och mamma kommer inte bli glad. Jaja, jag får köra mina vanliga dans på nästa tävling också (med vissa ändringar och nya steg) och ha privatlektion inför nästa tävling, NÄSTA ÅR! oh, så ledsen jag blev nu. Men men, man kan ju faktiskt inte rå för att man blir sjuk.

Stina hälsar till min blogg, det vill säga; er.

två timmar kvar innan träningen drar igång, dansskolans "chill-zone" invaderades nyss av 10 ungar som ska se på Narnia-föreställningen och nu hörs ingen musik, bara fniss och svordomar om hur mycket fel dom gjorde. Stina och jag planerar att sno TV:n när ungarna börjar lektionen så vi kan se oss själva som snö och varg. Nu ska jag vara social. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0