upside down

gårdagens huvudvärk är fortfarande kvar. Jag som aldrig brukar ha huvudvärk annars =/
GE MIG PANODIL!

dagens positiva är min övningskörning som faktiskt bara går av farten. Nu känns det verkligen att jag kan dethär och jag är faktiskt inte så värst nervös inför uppkörningen. Däremot teoriprovet, har ju som många redan vet kuggat en gång och är inte alls på humör för att göra det igen. Frånochmed imorgon är det bara att pallra sig upp till körskolan och plugga, plugga, plugga. Imorgon har jag också lilla uppkörningen, känns något sådär efter snacket med Jan men han kan kyssa mig i häcken. Hela hagatrafikskola kan dra åt helvete. Hårt, men sant. Hursomhelst, jag är grym på att köra bil :D

en annan sak som får mig på bra humör stavas K-E-V-I-N. Ni vet, killen från Malta som bott i Sverige i 9 månader, sökte till Idol, gick solklart vidare poch har sen dess fått mig att le varenda gång han öppnar munnen. Han låter redan som en riktig artist, absolut bäst scennärvaro, har det bästa engelska uttalet och trots att han inte hanterar det svenska språket så får han mitt hjärta att smälta vilken låt han än väljer. Som i fredags när han sjöng "lyssna till ditt hjärta" och man hördehans brytning men det gör ingenting. He nailed it! :D NU RÖSTAR ALLA PÅ KEVIN, OCH HÖR SEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0