tisdag 00.48

Oj, är klockan redan halv 1? Vart tog timmarna och kvällen vägen?

efter att ha varit ute och kört både min egen bil och storebrors bil så tog jag återigen mina körkortsböcker och läser lite till innan Sazza ringde och ville ses. Underbar som hon var så frågade hon om jag ville ha nått från stan och jag behövde bara berätta att jag hade mensvärk så svarade hon: "okej, choklad och lakris. det fixar jag!" Sen ble det The Hills-maraton här hemma. Jag, Sara och Söderlund delade våra meningar om detta underbara program. Vem som var sötaste, vem som var dum i huvudet och vem som var mest lik folk vi känner. Nu efter att båda två har åkt hem så sitter jag här i soffan med datorn, gläpper runt på TV:n och funderar starkt på att sova snart. Imorgon är det träning igen och då vill man vara utvilad. Sista innan tävling. Är jag pepp? NEJ! kommer jag bli? Jadå, jag måste!

nu ropar sängen på mig så jag ska säga hej till kudden. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0