00.24

Efter allt mitt städande och slit mellan 12.oo och 19.oo så förtjänade jag verkligen en kväll av slapp, mys och massa onyttigheter tillsammans med goda vänner. Samling hemma hos Mia för en filmkväll utan dess like. "Skenbart" & "Robin Hood - Karlar i trikåer" stod på schemat och framdukat var glass popcorn, chips, läsk och energidryck. Moa, jag och Vicky skrattade konstant, Anna kom förbi en liten stund, mia gjorde sitt bästa att höra vad dom sa på filmen mellan alla våra skratt och sara somnade, som vanligt. Innan jag gick hem för kvällen så hanns det även med en liten sväng om i Vicky's bil hela vägen ut till Lindö, bara för att.

Nu sitter jag här i mitt nystädade rum med en massa tända ljus som luktar kanelbullar och lyssnar på Bon Jovi's live-verson av "Bed of roses". Såhär om höstkvällarna är nog detta det bästa jag vet, konstigt nog. Jag trivs bra att sitta själv i mörkret med mina ljus och min musik. Jag kan inte riktigt förstå det eftersom jag av alla människor aldrig någonsin skulle klara mig själv. Ensam är stark existerar inte i mitt ordförråd. Jag är Våg, för er som undrar.

imorgon är det dags för körlektion igen, dock ingen aning om NÄR men har en svag känsla av att den börjar o9.3o eller 1o.15. What to do? Imorgon måste jag också passa hunden hela dagen eftersom bror återvänder till Skövde, päronen jobbar och mormor är i Linköping. Annars så vet jag inte riktigt. Nån som har förslag? :)


I f   t h e r e ' s   o t h e r   g u y ' s   i ' m   f l i r t i n '   w i t h  ?
y o u   s h o u l d   k n o w   b y   n o w !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0