tisdag 01.43

Godkväll gott folk!
Jag misstolkade Moa's blogg, filmkvällen var hos mig och inte hos henne. Så efter att ha fikat med Mia här hemma och pratat om deverse problem i vår vardag så kom även Moa, Söderlund och Sara förbi och såg på "Da Vinci Koden". Tur att jag har sett den förr eftersom jag inte hade fattat ett dugg av filmen annars eftersom jag hade en SMS-konversation (som är alldeles för krånglig för att beskrivas) och vi lätt kom ifrån filmen och in på andra, mycket mer intressanta, samtalsämnen. Innan kvällen knappt hade börjat så hade vi även hunnit skratta oss blåa åt Cypern-bilderna. Bla åt Nina som på varenda bild, nykter som onykter, hela tiden lyckas se aningen skelögd ut. Du tar alla priser baby ;D

som säkert alla redan visste så var jag verkligen jättenervös inför dagens teoriprov men som sagt så klarade jag mig och jag hade många poäng över minimum-gränsen. Känns riktigt jäkla bra och jag vill passa på att tacka alla som skrivit grattis på BDB och för alla SMS. Nej usch, aldrig mer teori. Tacka gudarna för att uppkörningen inte är allt för många dagar bort. Men hur ska jag hinna med att övningsköra nu när pappa har jouren? :O

och eftersom jag inte behöver plugga varken ikväll eller imorgon (eller någon annan dag framöver) och körlektionen imorgon inte är förrns på eftermiddagen så kan jag sova i princip hur länge jag vill imorgonbitti. det vill säga att jag blir vaken ett bra tag framöver inatt vid MSN och TV. Jag som trodde att jag inte kunde vänta tills jag fick lägga mig i sängen? Äh, vi hörs. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0