Vart ska vi sova inatt?

jag kan inte sova. Jag kan inte riktigt säga att jag gjort några försök, med det jag menar egentligen är att jag kan omöjligt sova nu. (bara för att jag skriver det här inlägget så kommer jag väl bli sjukt trött när jag jag publicerar det) Hajen visas på Canal + First, alldeles för kul på MSN för att logga ut och jag är faktiskt inte särskilt trött än. Klockan är snart halv 4 och jag borde verkligen vara trött. Måtte min mamma INTE få för sig att: "jag kanske ska ropa ner och kolla om Malin är vaken o6.3o på morgon även fast hon är ledig?" imorgonbitti. Och eftersom jag är så otroligt lättväckt så skulle jag med största sannolikhet vakna men då kommer jag inte låtsas om att hon existerar.

och eftersom John Blund verkar ha gått på semester eller dylikt så kanske man skulle ta och slå sig själv medvetslös så att att man kan sova iallafall en eller två timmar inatt? Skönt och otroligt välbehövligt. Samtidigt vill jag inte sova själv när man faktiskt har fått andra erbjudanden. Synd att dom ska komma så sent om kvällarna bara. Det pirrar ju i hela kroppen men så tittar man på klockan och.... nae, inte ikväll.

nae Malin, nu går du till sängen. MARSCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0