Anna hade en vän med en bil

jag måste bara få säga, min lilla pärla till BMW är grymt skön att köra. Med detta vill jag väl egentligen ha sagt att det gick riktigt bra när pappa och jag var ute och körde förut. Flera gånger hade jag ingen aning om vart jag var men det gick ändå bra. Så, vad är det jag fortfarande måste tänka på? Att komma i lugnt tempo mot korsningar/övergångsställen och hålla mitt eget tempo istället för att följa med strömmen. När pappa och jag åker ut igen lite senare så ska jag öva lite extra på backa, vända & parkera. Det är nog det som jag är mest nervös för. Jag är inte lika grym på parkering som Söderlund, tyvärr, men det är ju bara att fortsätta öva.

nae, nu vill jag att maten ska vara klar, pappa bjuder på kalops.
sen ska jag köra bil igen en stund innan familjen wilhelmsson kommer hit och fikar. Hoppas innerligt att Sara följer med eftersom allting skulle bli så mycket roligare då. Håller tummarna.

oh, sweet 16 med Bow Wow :D det måste jag se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0