10 november

kvart över 9 ringde mobilen, det var Simone ifrån körskolan som undrade vart jag var och varför jag inte kommit till körlektionen som började för 10 minuter sen. Jag har aldrig klätt på sig fort och satt på cykeln redan 45 sekunder efter att vi lagt på. Hann iallafall ha en lektion på 20 minuter, gjorde en omgång teori och sen cyklade jag hem igen och gick en sväng med hunden. Ska snart ut en vända till så han får leka av sig och bli trött så jag kan gå upp en timme eller två till körskolan igen medans han slappar i mamma's säng.

ikväll blir nog en lugn kväll framför TV:n. Det mesta av tiden kommer nog tillbringas på golvet då jag ska fortsätta stretcha för på lördag är det dags igen och då kan vi inte ha några stela leder och korta muskler. Kanske ska börja lite redan nu, på en gång? Jag måste, måste, MÅSTE bli vigare i ryggen. Så får det bli. Nu blire stretch :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0