jag skyller på dig, Anna!

kvinnan fick mig att drömma om kritvita stränder, strålande solsken, bleka engelsmän som inte var allt för bra på att kasta fresbee, halvnakna lokalbrudar som tar kort i alla de olika vinklar, fulla och överkåta skåningar, skönaste norrlänningar, hamburgare&pomme, west virgina, vatten, HOCKEY, isbjörn och screwdriver, grabbarna grus, självmordstaxi, BBQ-kvällen, Natten på Blue Moon tillsammans med Anna & Nina då vi hångla med varsin grabb i varsitt hörn, Andreas från Sundsvall, Tobias från skåne (som vi tack vare Ida får träffa lite då och då iallafall :D), Per från Braås, privatkonserter på balkongen med snapsvisor, skumparty på stranden, bargatan, efter-stranden-tupplurar, övernattning på balkong, bag in da box, en rejäl solBRÄNNA, allvarliga prat, sexsnack i havet och vissa nattliga besökare.


ja Anna, fan så bra man skulle må!


Kommentarer
Postat av: Moa

Du glömde en sak, Malin: Killen som ville ge oss 300 dollar för att få komma upp till oss på balkongen. =) Åh, jag längtar tillbaka!

2008-11-16 @ 15:41:36
URL: http://moarylander.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp, jag tar på mig skulden. Allt är mitt fel. Sorry ;)



Jag saknar ALLT!

2008-11-16 @ 23:40:34
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0