lördag 18.18

än så länge har denhär dagen inte gett mycket alls. Intog horisontellt läge runt 12.oo och så har det varit ända sen dess tills jag vaknade nu. Ska dra på mig något lite mer uppklätt men ändå avslappnat eftersom jag ska över till Sara runt 20.30 tillsammans med mina vänner. Dom ska förfesta - jag ska sitta halvdöd i soffan och bara vara social tills dom ska gå ut. Då är det dags för mig att gå hem, poppa popcorn och dra igång en film. Gör mig sällskap?

jag saknar redan Anna och Stina, <3 , det allra bästa som gnällbältet har att erbjuda.

varför är jag på väg in i en depp period? Jag orkar verkligen inte gå omkring och vara ledsen.
om jag kan sätta ord på hur jag mår så kommer det med största sannolikhet ett inlägg om det ikväll/inatt. Det kanske skulle vara bra för mig? Att få allt som händer nerskrivet och perspektiv på varför det blir som det blir. Kanske inte? äsch, det kanske inte ens är värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0