22 september

jag ber om ursäkt för dagens uppdatering men både min dator och blogg.se har haft nått damp och inte velat logga in mig.

i vilket fall som helst, det har varit en bra dag. Träningen gick bra och jag har nu ont i ryggen efter alla hopp och rull på golvet. Kan ju bara förklara att det spelar ingen roll hur mycket man stretchar för man blir ändå skapligt stel efter 1,5 timme i bilen hem. Kan även vara därför jag har ont i ryggen just nu. Jag håller på att avlida.

imorgon är en dag fylld av olika aktiviteter. Ska guida Jozza till träffpunkten via telefon, gå på anställningsintervju på Max tack vara systersmurfen och sen står squash på schemat med Micke och Moa. Man kan ju alltid hoppas på dendär filmvkällen vissa folk pratar om men det får nog bli en annan dag.

nu ska jag sova. godnatt.

Kommentarer
Postat av: märta

Skulle bara säga att det är Oktober nu och inte september...hehe

2008-10-23 @ 19:20:03
URL: http://martinaback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0