24 oktober

godmorgon!
nu är det bestämt, Nattis och jag tar tåget till Eskilstuna och Mathilda redan ikväll, 18.33 går tåget och vi är framme runt 19.48. Då blir det raka vägen hem till Mathilda och hoppas på att vi inte missar allt för mycket av Idol. Ska bli skönt att få sova ut på lördagmorgon istället för att behöva åka tåg hur tidigt somhelst. Synd bara att vi missar myskvällen hemma hos Märta ikväll men det är smällar man får ta. Precis som jag sa på intervjun igår - man får helt enkelt prioritera.

huromhelst så ska det bli riktigt kul med dansavslutning eftersom det var ett tag sen man var med på den men iår kunde jag inte säga nej då temat är Narnia och det kommer blim grymt. Vårat vargnummer kan inte bli annat än bra. PÅ TAL OM DANSEN! måste lägga fram alla kläder man ska dansa i. Jag måste packa överhuvudtaget. Och ska jag ta med datorn? det återstår att se.

nu måste jag käka frukost. Om vi inte hörs mer så kommer jag hem på söndag kväll. Ha en kanon helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0