28 november

godmorgon!
efter gårkvällens SMS:ande och "Troja" så somnade jag gott i sängen. Dock var det jävulskt kallt och alldeles för ensamt men jag somnade och vaknade nu när mamma åkte till jobbet, efter att ha skällt lite på mig för att kag inte lagt fram filmerna jag skulle lagt fram. Men jag hittade dom och nu kan jag inte somna om. Kanske lika bra eftersom jag måste städa iordning ganska mycket innan jag drar till FU och möter Jozza. Funderade på att dra med mig datorn men den får nog stanna hemma då jag inte kommer ha tid att blogga ändå eftersom idag ska jag bara dansa, dansa, dansa! Men kameran följer med och massa kort ska knäppas. Så, nu ska jag käka frukost, leta reda på några snygga träningskläder och packa ner alla skivor vi kan tänkas vilja dansa till. Jag har såna förhoppningar på idag!

nu, grötfrukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0