6 oktober

tjenare!
nu har Ida varit här, diskuterat lite vad, när och var vi ska handla på torsdag, saker och ting som behövs till fredagens partajande. Vi är så pepp och vi hoppas såklart att alla ni som kommer är lika pepp som vi. Vilket röj, vilket party! vi räknar iskallt med er onyktra närvaro ;D

ännu mer Ida, hon fyller år idag och hon ska firas med en middag på Athena med trevliga vänner och god mat. Så snart ska jag börja göra mig iordning, fixa hår, smink och kläder och såå. Tror inte det blir utgång för mig ikväll, jag måste hålla i pengarna nu när dom börjar ta slut och jag inte fått ett jobb än. Så pengarna sparar vi till helgen för då ska de spenderas, mohaha!

nu ska jag fixa lite. Ha en bra kväll alla. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anna

ska du inte ut så kan vi ju alltid åka lite bil ;) haha. eller... du kan åtminstone få skjuts hem :) ses snart babe!

2008-10-06 @ 18:03:26
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0