9 oktober

goddag på er alla!
idag mår jag (som jag sa igår) som jag förtjänar. Jag dör, jag rent av avlider av smärta. Det brukar "bara" göra ont i ryggen men idag gör det ont hela vägen upp till nacken och hela min kropp känns instabil. Mormor har varit här med salva, och även fast det inte hjälpte så mycket så var det ändå snällt av henne att komma ner.

jag börjar känna mig jäkligt effektiv. Igår bokade jag in mig på bussen till lidköping och bokade tid med Maria för privatlektion. Fick bli innan Örebro-tävlingen. Rättare sagt 1,5 vecka innan men det ska nog inte vara några problem. Har ganska lätt för att ta in nya steg. Idag tog jag mod till mig (hatar att ringa till folk jag inte känner) och ringde till dom med lokalen för att kolla hur vi ska göra ikväll. tyvärr så svarade dom inte men jag testar senare igen. Annars får pappa ringa ikväll när jag och ida är iväg och handlar allt som ska handlas inför morgondagens partajande. Ska även ikväll sätta mig och bränna mer skivor. Till festen och till Karlsson.

nu ska jag knarka 1 g panodil och börja göra mig iordning. Ska möta ida kl 18.oo utan för BC och sen äre shopping shopping, shopping :D Vi hörs senare folket. ha en bra dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0