delaila = de lila

det är vad mamma kallar mig nu. Delaila. Och jag kan förstå henne. Min favoritfärg har helt plötsligt gått och blivit lila, i alla dess nyanser. Håret är lila, alla mina senaste klädköp har varit lila och vart jag än går så tycker jag att: allt är fint, så länge det är lila. Jag tror jag börjar bli besatt.

har nyss kommit hem ifrån ett par timmar på stan med sara. Käkade middag på kupolen där det bjöds på bakad potatis med currykyckling. Sprang runt och letade mönstrade strumpbyxor som passar klänning jag ska ha på festen och jag tror jag lyckades hitta ett par som passar riktigt bra. (nu ska man bara välja skor också) Hittade även en jättemysig, lång , lila kofta på Bikbok som jag blev helt förälskad i. Älska impulsköp! Nu, ett par timmar senare har jag iallafall kommit hem, städat rummet och sagt hejdå till Stina (storebrors fästmö) som åker till malaysia/australien/nya zeeland/thailand/med mera i 5 månader. Ikväll blir jag fast framför tv:n med roliga program och massa prat med folk på msn. Nån som vill spela "sanning eller konka"? 


nu ska jag se på simpsons och fortsätta med lite party-planering. Medans Ida tar semester nere i skåne över helgen så passar jag på att leta mer musik och bränna mer skivor. Bara ifall att liksom ;D Vi hörs senare gott folk. Puss!


Kommentarer
Postat av: maria k

JAG VILL SPELA SANNING O KONKA!!



och glöm inte souljaboy ;P

2008-10-02 @ 21:54:06
URL: http://scrawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0