ekonomiskt oberoende?

nej, det är en bra bit kvar tills jag är där.

men för att inte ha något jobb än så klarar jag mig ganska bra, än så länge iallafall. Såg nyss att min lönespec för september hade kommit och jag räknade inte alls med mycket pengar men 3240 kr klirrar fint i kassan för att bara ha varit en veckas jobb. + att man snart får 900kr till insatt på kortet från päronen (födelsedagspengar) ja jävlar ni, nästa fredag är det utgång som gäller. Nu ska vi bara hålla tummarna för att dom ringer från nått av jobbet så att pengarna fortsätter rulla in. Jag pallar snart inte längre att bara sitta hemma om dagarna.

älskade, hatade pengar.

på tal om pengar, ska nu springa upp till körskolan och reda ut allt dethär med mina körlektioner som, enligt mig, inte verkar stämma. Nej, jag litar inte för 5 öre på haga trafikskola. Bläh! Vi hörs sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0