fredag 12.47

nyss kommit hem ifrån körlektionen och jag är väl inte allt för överlycklig direkt för nae, idag gick det inte som jag ville. dags att ta tag i teorin på skarpen, både på datorn och i boken. Men jag hatar't, ingen

Om ett par timmar ska jag möta mia och sara på stan för lunch och ännu en sväng på stan. Kolla vad jag önskar mig i födelsedagspresent, köpa nytt partylinne och ta ut pengar som ska betala festen och allt som hör därtill. Ikväll blir det som sagt utgång och jorå, jag är pepp men inte på Hugo's. Det har jag aldrig varit och kommer nog (tyvärr) aldrig vara. Men jag får göra det bästa av saken och inte sura, det hjälper ändå aldrig.

nu ska jag se på "våra bästa år".
hejhej.

7 & 13 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0