Fronda. Vilken kung.

han har lyckats igen.

"Flicka, pojke
Dam, herre
Välkommen till köttmarknaden i Sverige

Jag kan ge dig några tips på hur du dumpar din dejt
Tjej eller kille, anteckna allting som sägs
Fejka telefonsamtal, spela upptagen
Städa lägenheten och uppfyll alla uppdragen
En släkting har visst dött, jag måste tyvärr gå
Eller skyll på tvättiden, den enda du fått i år
Är så bakis från igår, att du måste va knäpptyst
Ligg still, peka på dörren, kasta en slängkyss
Gå till datorn och hoppas att du får ett mail
Och du måste gå till jobbet, du har ju försovit dig
Simulera ett anfall, och inget som kan vänta
Stressa ut i hallen och skyll på något viktig tenta

Hejdå, kommer jag att se dig igen?
Nejdå, det vi hade var bara en kväll
Hejdå, du är här nu för jag är känd
Se så, bädda sängen och gå härifrån


gå härifrån. Bara bara gå härifrån. Nuu. Gå härifrån. Bara bara gå härifrån."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0