hotter than hot.


What can I do do do? How are you you you?
Wanna jump all night  on the dancefloor.
I say one-two-three , Just like you and me.
Gonna jump like I never did before .


bara för att Otten är gratis denhär helgen och jag är på ett sånt jävla gå-ut-nykter-och-dansa-som-fan-humör så ska det absolut vara tävling just nu den kommande helgen. Är inte det typiskt? Jag trodde jag hade tröttnat på Otten men när vi senast var på Hugo's så fick jag mitt svar på varför jag aldrig är där. Det är helt enkelt inte på något sätt min typ av ställe. Jag har ingenting emot folket, tvärtom. Flera av mina bästa vänner och annat döhärlig folk går oftast dit men jag tycker helt enkelt inte att det är kul. Nae, Tacka vet jag Otten! Kanske kan lura med Söderlund på en nykter(?) och gratis ingång/utgång nästa helg? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0