Knytkalas

nu har jag bäddat ner mig i min alldeles egna, på tok för tomma säng. Jag hatar egentligen att sova själv men har nu börjat vänja mig. Men lite sällskap skulle inte skada. Hör av dig. Myser med två täcken, en massa kuddar och Arkiv X. Har alltid tyckt att det programmet är lite läskigt så därav anledningen till att jag har två täcken. + att min fönster har gått sönder och inte går att stänga helt så man fryser ihjäl om kvällarna/nätterna. Mitt rum måste vara bland det mysigaste i världshistorien. Iallafall när det är städat. Jaja, nyss hemkommen ifrån knytiskalaset men jag orkar verkligen inte skriva om det just nu så jag berättar när jag vaknar imorgonbitti. Sov så sött. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0