lördag 17.05

nu skrivande ögonblick står jag i köket tillsammans med min far och fixar det som jag ska bidra med till kvällens knytkalas. Jag står för tacochips, vindruvor, morot-&-gurka-stavar och hemmagjord tzatziki. Mumma! Som vanligt kan jag intte hålla fingrarna bort utan en och annan gurka OCH morot går upp i rök. Jag vet inte var den tog vgen? Extra mumma!

nu har jag iallafall kommit fram till vad jag ska ha på mig och jag önskar att klockan kunde gå lite fortare för jag orkar inte bara sitta här hemma utan nått annat göra. Söderlund, kom hit nu!

DU, VEM AV OSS TVÅ ÄR DET SOM ÄR KONSTIG EGENTLIGEN?!

thanx, now i'm pissed off! jag säger som du: hejdå.

jag har alltid trott att det var en klyscha men jag måste erkänna:
jag är singel och jag älskar't!
inget emot ifall ett bra förhållande dyker upp men just nu är det jag mot hela världen!
I'M LOVIN' IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0