så det skär i bröstet.

jag ber er alla att läsa ventux.blogg.se, en kille som skriver otroligt bra och tar upp jäkligt intressanta samtalsämnen, alla om sex och relationer. I det mesta han skriver så håller jag med honom och känner inte riktigt att det är någon idé att kommentera efter som det bara skulle stå "jag håller med" efter alla inlägg. Men idag kände jag att jag var tvungen att kommentera, jag håller fortfarande med honom och det är just därför jag måste kommentera. Det räckte det att läsa rubriken så kände jag nån sags klump i magen: otrohet. Ju mer jag läste desto mer strömmade tårarna ner för kinderna.

egentligen så har jag kommit över det och gått vidare men fan ta honom.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Tack så mycket för din kommentar!

Återvänder du ?! :)

2008-10-07 @ 11:29:38
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0