sen när blev jag höjdrädd?

dom som gick förbi vårat hus för ca 15 minuter sen fick sig ett gott skratt, kan jag lova. Pappa tjatade på mig om att jag skulle klättra ett steg högre på stegen och jag stod och ropade (min rädslan i rösten) på min mamma. Samtidigt som vi tjafsa om att jag faktiskt borde ha balans, dansare som man är. Men so what? det hindrar inte mig från att hata att stå på en stege.

hursomhelst.. godförmiddag på er alla. Ingen träning och inget Eskilstuna idag. Stannar istället hemma och tränar själv. Får även lite tid att städa mitt rum som (ÄNNU EN GÅNG) ser för jävligt ut. Nu vankas det frukost för min mage kurrar som en tok. Så vi hörs senare. HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0