stress

dagen har gått i ett rasande tempo, bokstavligt talat. Henka kom ner med hunden och sen kom My med sin hund och vi tog bilen till Vrinnevriskogen för att gå en sväng. Tog fel spår så det blev en aning längre än förväntat, räätare sagt 3,5 kilometer än förväntat i högt tempo med helt galna hundar. Men det var trevligt och att få prata ut med my var bland det bästa jag gjort på länge. Jag tycker att hon ska dissa skåne och stanna kvar här hemma! Det låter bra, ja!

har även hunnit lämna in mitt CV på coop, handla mat till tävlingen och haft skrattattacker i bilen så det räcker och blir över. Rusningtrafik är inget att leka med ;D HAHA! Hursomhelst, nu är jag stressad som ett ass. Tåget går om 30 minuter, jag har packat allt men nog fan känns det som om man har glömt nått. Jaja, det som jag har glömt får jag helt enkelt köpa när jag är där. Hjälp, jag kom nyss på det. Första tävlingen själv, utan mamma och pappa =/ alltså ingen film denna gång. Irriterande! jaja, nu måste jag springa. Ha det så bra folket! :D PUSS!


Kommentarer
Postat av: maria

låt oss smurfa till denna låt:



http://www.youtube.com/watch?v=WcJudLKC60w&feature=related

2008-10-18 @ 14:23:44
URL: http://scrawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0