nu är det bara 1 år kvar.

ännu en gång har ytterligare en födelsedag dragit förbi. Tack alla för de fina grattis-sms och övriga sätt att önska grattis. Ni kanske förstår varför man inte svarar när mobilen plingar stup i kvarten och man inte riktigt hänger med. Nae, då orkar man inte svara så ni får alla ett kollektivt TACK-SÅ-HEMSKT-MYCKET nu istället. <3

tjejerna var över under kvällen för att fira min födelsedag. Drack tee, snackade skit, skrattade, flytt hemifrån, jobb till mig och midjemått. (vuxenpoäng till oss!) Fick väldigt fin och mycket rolig present av Moa. Ett helt badskåp fyllt med roliga ting. Toapapper, badmössa, alvedon, fotfil, prinsess plåster, nagelfil och andra nödvändiga tillbehör. Nu väntar jag med spänning på Bananens present, vem vet vad hon klurat ut detta år?

och för er som undrar så gick halkan lite sisådär. Tror bestämt att vår körlärare inte var nöjd med min insats. Tackar gudarna för att man inte kan bli underkänd. "du svänger för mycket, GASA, om du vill svänga så måste du röra på ratten, håll stilla, var det där en bra hastighet att välja?" BESTÄM DIG KVINNA! hursomhelst, jag och rebecca måste iallafall ha fått flest skratt under hela dagen och vi bokstavligt talat la våra liv i varandras händer, hur rädda vi än var. HAHA!

dagens skratt-attack.
- hur gick det för bil 5?
- ÅT HELVETE! HAHAHAHAHAHA!

jag kan även passa på att be om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen under dagen men både min dator och blogg.se har haft damp hela dagen/kvällen. Så medans jag väntade på att alltihop skulle komma igång kollade jag på min film som jag fick i födelsedagspresent av min far, "10.000 BC". Mycket välgjord, riktigt bra och jag rekommenderar den verkligen. Jag har en ny favorit. Herregud, nu måste jag sova. Vi hörs imorgon förmiddag. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grymt kul hade vi där i bilen iaf,hahaha!b Hoppas din födelsedag blev kanon sen:) Kram

2008-10-17 @ 22:30:22
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0