15 oktober

GRATTIS TILL KUSIN ANNA SOM FYLLER 16 ÅR IDAG! :D
HIPP HIPP, HURRA HURRA HURRA HURRA!


goddagens!
har nååågot bråttom. Ska möta Nattis på resecentrum om ca 40 minuter och jag har inte ens börjat tänka på att börja göra mig iordning. Åt lite för mycket så nu har jag ont i magen, har inte packat ner allt som ska med till Eskilstuna och kvällens träning och hur jag ser ut ska vi inte prata om. hej hej mjukiskläder! Och som grädde på moset så vill inte min sladd till datorn funka heller så jag får inte in den nya musiken på mobilen. IRRITERANDE!

nu måste jag springa. Ha en bra kväll så hörs vi senare, när jag kommit hem och kommit ut ur duschen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0