00.02

godkväll!
förbannat seg dag. En körlektion som gick bra, en kräkandes hund, massa bra musik och träning inför lördagens tävling. Pappa & jag lyckades även låsa oss ute ur huset efter att ha varit ute och övningskört, så vi blev sittandes i bilen tills mamma slutade jobbet och kom hem. Och sen har jag inte gjort så mycket. Herregud, ge mig mitt körkort och ett jobb så mitt liv kan komma igång nångång. Jag börjar bli jäkligt rastlös.

imorgon förmiddag kommer ni få höra min klagan (allt med tanke på hur dåligt jag mår för tillfället) och sen ska jag dansa bort allting för ja, imorgon är det, tack gode gud, onsdag igen. dansa, dansa, dansa! Nu somnar jag. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0