01.43

imorgon (eller ja, idag egentligen) är det äntligen, äntligen, äääntligen fredag.

idag inhandlades det sista (ja, både första och sista) och vi hann även hämta nyckeln, betala hyran och kolla om skivorna funka. Tyvärr funkade inte skivan i mp3-format och detta betyder nog att jag måste ta med mig datorn bort men det ska nog gå bra. Tack till Tommy (tror jag han hette) som lånade ut som data-kabel till oss. Nu ska jag fan sova ett par låånga timmar innan det är dags att gå upp för Ida kommer ganska(!) tidigt imorgon. Sov så gott. Imorgon får ni min dagsplanering och övrigt bloggande ifrån lokalen. Vi hörs imorrn. Sov gott och alla som kommer imorrn, peppa som fan! vi ska ha grymt kul! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0